Tuya - centralka Gateway ZigBee LAN - Moes ZHUB

Indeks: ISH-23135 EAN: 5902135154281
Centralka niezbędna do prawidłowego działania urządzeń pracujących w oparciu o protokół ZigBee. Pozwala na zbudowanie wielosystemowej instalacji inteligentnego domu, obsługiwanej za pomocą aplikacji Tuya Smart. Urządzenie do połączenia z siecią wykorzystuje port LAN.
Tuya - centralka Gateway ZigBee LAN - Moes ZHUB
159,90 zł
130,00 zł netto
Zapłać później
Producent: Moes

Opis produktu: Tuya - centralka Gateway ZigBee LAN - Moes ZHUB

Centralka Gateway niezbędna do prawidłowego działania urządzeń pracujących w oparciu o protokół ZigBee, takich jak głowica termostatyczna, czujnik temperatury czy czujnik ruchu. Zadaniem urządzenia jest zbieranie danych, sterowanie urządzeniami oraz wdrażanie scenariuszy automatyki nawet bez dostępu do Internetu. Pozwala na zbudowanie wielosystemowej instalacji inteligentnego domu, obsługiwanej za pomocą aplikacji Tuya Smart. Bramka może łączyć się z asystentami głosowymi, takimi jak Amazon Alexa lub Google Assistant. Urządzenie zostało wyposażone w port LAN, który umożliwia mu połączenie się z domową siecią za pomocą przewodu RJ45.

Darmową aplikację Tuya Smart możesz pobrać na urządzenie zarówno z systemem Android, jak i z systemem iOS.

Tuya - centralka Gateway ZigBee LAN - Moes ZHUB.

Technologia ZigBee.

Co to jest ZigBee?

Technologia ZigBee to otwarty standard komunikacji radiowej. Poszczególne czujniki, oparte o protokół ZigBee, wykorzystują do pracy wspólną centralkę (bramkę). Topologia siatki (mesh) gwarantuje stabilną komunikację między centralką, a poszczególnymi elementami systemu, ponieważ każdy odbiornik jest jednocześnie nadajnikiem. Uszkodzenie jednego urządzenia nie skutkuje zatrzymaniem pracy całej sieci. Wersja ZigBee 3.0 została opracowana ze szczególnym uwzględnieniem zastosowania w systemach Internetu rzeczy oraz w systemach Smart Home.

Specyfikacja techniczna centralki ZigBee

  • Producent: Moes
  • Model: ZHUB
  • Typ anteny: wbudowana
  • Protokół ZigBee: wersja 3.0, wg standardu 802.15.4
  • Komunikacja: LAN
  • Maksymalna ilość podłączonych urządzeń: do 128
  • Współpraca z systemami: Amazon Alexa, Google Assistant
  • Napięcie zasilania: 5 V przez złącze microUSB
  • Pobór prądu: 2 A

Zawartość zestawu

  • Centralka Gateway ZigBee LAN Tuya Smart Life - Moes ZHUB
  • Przewód microUSB
  • Przewód RJ45
  • Instrukcja obsługi

Elementy wchodzące w skład zestawu.

Inteligentny budynek Centrala
Szerokość opakowania 10 cm
Wysokość opakowania 10 cm
Głębokość opakowania 4.7 cm
Masa opakowania 0.13 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Zasady składania reklamacji towaru

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Po wykryciu wady Kupujący ma prawo:

  • złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny,
  • złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna,
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • żądać usunięcia wady.

Informujemy, że Dział Reklamacji firmy Botland rozpatruje zgłoszenia w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich wpłynięcia. Botland odpowiada z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy.

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi Konsument ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży w terminie 30 dni bez podania przyczyny. Termin ten wygasa po upływie 30 dni od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz §4 Regulaminu zwrot towaru przysługuje wyłącznie Konsumentom (zakup niezwiązany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową). Zwroty nie przysługują Klientom (zakup związany bezpośrednio działalnością gospodarczą lub zawodową).

Przebieg reklamacji / zwrotu

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z instrukcją:

1 Zapoznaj się z zasadami reklamacji / zwrotu.
2 Wypełnij formularz, który znajduje się poniżej.
3 Zapoznaj się z treścią otrzymanej odpowiedzi.
4 Zabezpiecz i zapakuj niesprawny produkt.
5

Wyślij przesyłkę na podany niżej adres wraz z wydrukowanym formularzem oraz dowodem zakupu.

Formularz reklamacyjny

W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej / zwrotu, wypełnij formularz.

Adres do wysyłki:

BOTLAND - SERWIS
Gola 25A
63-640 Bralin

Zasady reklamacji

W celu sprawnego przeprowadzenia procesu reklamacji, prosimy o zapoznanie się z opisanymi poniżej zasadami:

  1. Przed odesłaniem sprzętu prosimy o upewnienie się, iż produkt faktycznie jest niesprawny.
  2. W celu sprawnego przebiegu reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego oraz dołączenie go do przesyłki.
  3. Do reklamowanych produktów prosimy dołączyć dowód zakupu (np. paragon, fakturę lub potwierdzenie wykonania przelewu).
  4. Towar należy starannie zapakować, aby zapewnić bezpieczny transport i zapobiec kolejnym uszkodzeniom.
  5. Firma Botland nie odbiera paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem.
  6. Zwrot kosztów przesyłki następuje po uznaniu reklamacji. Jest to kwota zgodna z najtańszą oferowaną formą dostawy.
  7. Sprzęt prosimy odsyłać kompletny razem z akcesoriami. Produkty niekompletne zostaną odesłane bez rozpatrzenia na koszt nadawcy.
  8. Samodzielna naprawa, przeprowadzona przez osoby nieuprawnione, tj. niebędąca naprawą przez firmę Botland, pozbawia Kupującego prawa do dalszego reklamowania.
  9. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą elektroniczną (poprzez wiadomość e-mail).
  10. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnych kosztów wysyłki znajdują się na stronie: www.botland.com.pl w zakładce Dostawa.
  11. Odesłanie sprzętu jest równoznaczne z zapoznaniem się z powyższymi zasadami.

Zasady zwrotu towaru

  1. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest poinformować Sprzedającego o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie.
  2. W celu sprawnego przebiegu procesu zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu oraz dołączenie go do przesyłki, można wykorzystać inne oświadczenie niż zamieszczony formularz.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy przez nas oferowany). Konsument ponosi koszty przesyłki zwrotnej. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji odstąpienia od umowy. Zwrotu dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraził zgodę na inne rozwiązanie lub je zaproponował.
  4. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  5. Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy. Prosimy również o staranne zapakowanie towaru przed wysyłką.
  6. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia cech i funkcjonalności.

Opinie o produkcie

Tuya - centralka Gateway ZigBee LAN - Moes ZHUB

5/5

Średnia Ocena

2

Opinie Klientów
Poniższe opinie zbieramy
i weryfikujemy przy pomocy
zewnętrznego partnera Trustmate
i pochodzą z procesu pozakupowego.
Dariusz 09.11.2023 Potwierdzony zakup
Fajna zabawka użytkowa- mogłaby mieć oprogramowanie w języku polskim
Dariusz 26.10.2023 Potwierdzony zakup
Fajna zabawka, prosta w obsłudze a zarazem daje wiele możliwości

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: