Wsporniki dla silników Pololu micro
Miniaturowe silniki DC z metalowymi przekładniami produkcji Pololu robią już od wielu lat furorę na rynku robotyki amatorskiej. Linia produktowa tych malutkich napędów doczekała się kilku serii, różniących się osiągami zarówno pod względem prędkości, jak i momentu obrotowego. W tej kategorii znajdziesz więc dedykowane mocowania silników z serii Pololu micro, kompatybilne zarówno z modelami serii HP (High Power), MP (Medium Power) i LP (Low Power), jak i z napędami serii HPCB (silniki dużej mocy z karbonowymi szczotkami). W zależności od wymagań danej aplikacji, możesz wybrać plastikowe mocowania krótkie oraz przedłużone, albo solidne obejmy aluminiowe. Mamy ponadto zamknięte obudowy do silników z tej popularnej serii.
Inne mocowania silników DC
W tej kategorii znajdziesz także mocowania silników z innych linii produktowych. Dla silników 15.5D, 25D, 37D oferujemy różnego rodzaju obejmy i wsporniki w formie odpowiednio wyprofilowanych blaszek metalowych, wyposażonych w liczne otwory montażowe. Polecamy również solidne mocowania aluminiowe dla silników 37D, wykonane z płyty aluminiowej o grubości aż 6,5 mm – rozwiązanie to zapewnia wysoką sztywność i stabilność mechaniczną i jest idealne dla aplikacji wykorzystujących silniki o dużym momencie obrotowym. Dla napędów z serii MT100 oraz MT90 oferujemy lekkie obejmy, wykonane w technologii druku 3D z użyciem szarego filamentu PLA. Znajdziesz tutaj także mocowania silników z serii MT86 oraz miniaturowych napędów o średnicy 6, 7 lub 8 milimetrów.
Elementy montażowe dla silników krokowych
Jeżeli potrzebujesz solidnego mocowania silników krokowych, w tej kategorii zamówisz wszelkiego typu wsporniki w formie mocnych, aluminiowych oraz stalowych kątowników, kompatybilnych wymiarowo z silnikami krokowymi w różnych wariantach wymiarowych. Dla silników NEMA 14 mamy mocowania typu L, oferowane w komplecie ze śrubkami M3 x 5 mm. Większe napędy NEMA 17 możesz zamontować z użyciem zarówno aluminiowych, jak i mocniejszych, stalowych wsporników – w przypadku mocowania aluminiowego, wolne ramię elementu ma szereg niewielkich otworów montażowych, podczas gdy wersja stalowa jest wyposażona w dwa długie otwory, równoległe do osi silnika. Takie rozwiązanie ogromnie ułatwia regulację położenia silnika w kierunku przód-tył w przypadku współpracy np. ze śrubami napędowymi. Podobne konstrukcyjnie są mocowania silników NEMA23. W tym przypadku – ze względu na spore momenty obrotowe, jakie można uzyskać z użyciem większych napędów – stalowe mocowania silników są wyposażone w dospawane po bokach wsporniki, których zadaniem jest zapewnienie wysokiej sztywności elementu.