- zdjęcie 1
 - zdjęcie 2
 - zdjęcie 3

Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II - R. Kulesza, S. Langa, D. Leśniakiewicz, P. Pełka, A. Czechowski

Indeks: KSZ-19309 EAN: 9788328372153
BOTLAND B. DERKACZ SPÓŁKA JAWNA Opinie z ekomi-pl.com
Książka przeznaczona jest zarówno dla młodych adeptów sztuki programowania, jak i dla nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
28,90 zł
27,52 zł netto

Wysyłka 24h
30 dni na zwrot
Producent: Helion

Opis produktu: Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II - R. Kulesza, S. Langa, D. Leśniakiewicz, P. Pełka, A. Czechowski

Książka przeznaczona jest zarówno dla młodych adeptów sztuki programowania, jak i dla nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.

  • Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
  • Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł
  • Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
  • Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
  • Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
  • Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe
  • Ciekawe zadania z programowania z rozwiązaniami
Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II - R. Kulesza, S. Langa, D. Leśniakiewicz, P. Pełka, A. Czechowski

Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II.

Czym jest Scratch?

Scratch jest graficznym językiem programowania, dzięki któremu można tworzyć interaktywne historyjki, gry, animacje, muzykę, sztukę czy prezentacje. Uczy młodych ludzi kreatywnego myślenia, współpracowania oraz wyciągania wniosków - czyli ważnych umiejętności potrzebnych do życia w teraźniejszości. Programowanie polega na przeciąganiu i opuszczaniu kolorowych bloków. Możesz nawet umieścić w sieci swoje dzieła, aby dzielić się nimi z programistami Scratcha z całego świata. Scratch został zaprojektowany do zabawy, samodzielnej nauki i rozwijania kreatywności. Program jest udostępniany bezpłatnie.

Informacje

  • Autor: Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
  • Tytuł oryginalny: Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II
  • Wydawca: Helion SA
  • Rok wydania: 2021
  • Liczba stron: 176
  • ISBN: 978-83-283-7215-3
  • Format: 168 x 237 m

Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II - R. Kulesza, S. Langa, D. Leśniakiewicz, P. Pełka, A. Czechowski

Młodzi giganci programowania. Scratch.

Sprawdź także gry edukacyjne Scottie Go! opierające się na języku Scratch.


Spis treści

Wstęp (10)

CZĘŚĆ I. POZNAJ ŚRODOWISKO PROGRAMOWANIA SCRATCH

Rozdział 1. Środowisko programowania Scratch (14)
  • Główne elementy środowiska (15)
Rozdział 2. Edycja duszków (18)
Rozdział 3. Dodawanie tła (19)
Rozdział 4. Skrypty (20)
  • Widok edytora skryptów (20)
Rozdział 5. Kostiumy (21)
  • Okno Kostiumy w trybie wektorowym (22)
  • Okno Kostiumy w trybie bitmapy (25)
Rozdział 6. Dźwięki (28)
  • Nowy dźwięk (28)
  • Edycja dźwięku (29)
  • Zadanie (32)

CZĘŚĆ II. POZNAJEMY BLOCZKI DOSTĘPNE W ŚRODOWISKU SCRATCH

Rozdział 7. Ruch (34)
  • Wprowadzenie układu współrzędnych (34)
  • Przesuń o... kroków (36)
  • Obróć o... stopni (36)
  • Ustaw kierunek na... (36)
  • Ustaw w kierunku duszka... (37)
  • Idź do x:... y:... (37)
  • Idź do... (38)
  • Zmień x o... / Zmień y o... oraz Ustaw x na... / Ustaw y na... (39)
  • Jeżeli na brzegu, odbij się (39)
  • Styl obrotu (40)
  • Współrzędna x/y i kierunek (40)
  • Zadanie (41)
Rozdział 8. Wygląd (43
  • Powiedz... przez... sekund (43)
  • Powiedz... (43)
  • Pomyśl... przez... sekund (44)
  • Pomyśl... (44)
  • Pokaż i Ukryj (45)
  • Zmień kostium na... (45)
  • Następny kostium (46)
  • Zmień tło na... (46)
  • Zmień efekt... o... (46)
  • Ustaw efekt... na... (48)
  • Wyczyść efekty graficzne (48)
  • Zmień rozmiar o... (48)
  • Ustaw rozmiar na...% (49)
  • Przesuń na... (49)
  • Przesuń do przodu/tyłu o ... warstw (49)
  • Kostium liczba/nazwa (50)
  • Tło liczba/nazwa (51)
  • Rozmiar (51)
  • Zadanie (52)
Rozdział 9. Dźwięk (54)
  • Zagraj dźwięk... (54)
  • Graj dźwięk... aż się skończy (54)
  • Zakończ wszystkie dźwięki (55)
  • Ustaw głośność na...% (56)
  • Zmienna głośność (56)
Rozdział 10. Pióro (57)
  • Wyczyść wszystko (57)
  • Stempluj (57)
  • Przyłóż pisak (58)
  • Ustaw kolor pisaka na... (kolor) (59)
  • Ustaw kolor pisaka na... (liczba) (59)
  • Zmień kolor pisaka o... (60)
  • Ustaw rozmiar pisaka na... / Zmień rozmiar pisaka o... (61)
  • Zadanie (61)
Rozdział 11. Zmienne (63)
  • Utwórz zmienną (63)
  • Blok "zmienna" (64)
  • Ustaw zmienną na... (64)
  • Zmień zmienną o... (65)
  • Pokaż zmienną / Ukryj zmienną (65)
  • Utwórz listę (65)
  • Blok "lista" (66)
  • Dodaj... do "lista" (66)
  • Usuń... z "lista" (67)
  • Wstaw... na pozycji... do "lista" (68)
  • Zmień... z "lista" na "..." (68)
  • Element... z "lista" (69)
  • Długość "lista" (69)
  • "Lista" zawiera...? (70)
  • Pokaż listę... / Ukryj listę... (70)
  • Zadanie (71)
Rozdział 12. Zdarzenia (72)
  • Kiedy kliknięto flagę (72)
  • Kiedy klawisz... naciśnięty (72)
  • Kiedy duszek kliknięty (73)
  • Kiedy tło zmieni się na... (74)
  • Kiedy... > niż... (74)
  • Kiedy otrzymam... / Nadaj... (75)
  • Zadanie (76)
Rozdział 13. Kontrola (78)
  • Czekaj... sekund (78)
  • Czekaj aż... (78)
  • Jeżeli... to... (79)
  • Jeżeli... to... w przeciwnym razie... (80)
  • Powtórz... razy (81)
  • Powtarzaj aż... (81)
  • Zawsze (82)
  • Zatrzymaj... (83)
  • Gdy zaczynam jako klon (83)
  • Utwórz klona z... (84)
  • Usuń tego klona (85)
  • Zadanie (85)
Rozdział 14. Czujniki (87)
  • Dotyka... (87)
  • Dotyka koloru...? (87)
  • Kolor... dotyka...? (88)
  • Odległość od... (89)
  • Zapytaj... i czekaj (89)
  • Odpowiedź (90)
  • Klawisz... naciśnięty? (90)
  • Kliknięto myszką? (91)
  • x myszy / y myszy (92)
  • Głośność (92)
  • Stoper (93)
  • Resetuj stoper (93)
  • ...z... (93)
  • Obecny... (94)
  • Dni od 2000 (95)
  • Nazwa użytkownika (95)
  • Zadanie (95)
Rozdział 15. Wyrażenia (97)
  • Bloki operacji matematycznych (97)
  • Losuj od... do... (97)
  • Bloki operatorów porównania (mniejszy, większy, równy) (98)
  • Bloki operacji logicznych (i, lub, nie) (98)
  • Bloki operacji na tekście (połącz... i..., litera... z..., długość...) (100)
  • Bloki zaawansowanych działań matematycznych (102)
  • Zadanie (105)
Rozdział 16. Moje bloki (107)
  • Tworzenie bloków (107)
  • Opcje (110)
  • Zadanie (112)

CZĘŚĆ III. TWORZYMY PROJEKTY W ŚRODOWISKU SCRATCH

Rozdział 17. Galaktyczny pościg (114)
  • Koncepcja gry (114)
  • Pierwszy krok (114)
  • Programowanie duszków i sceny (114)
  • Pojazd (114)
  • Ruch na drodze (115)
  • Rośliny i pasy na drodze (116)
  • Pasy drogi (117)
  • Programowanie głównej postaci (119)
  • Przegrana (120)
Rozdział 18. Gwiezdna bitwa (123)
  • Koncepcja gry (123)
  • Pierwszy krok (123)
  • Programowanie duszków oraz sceny (123)
  • Poruszanie się Giganta (124)
  • Strzelanie pociskami przez Giganta (124)
  • Komety (125)
  • Przeciwnicy (126)
  • Pociski Przeciwników (127)
  • Przegrana (128)
  • Wygrana (129)
  • Zmiana tła (130)
Rozdział 19. Latający Gigant (131)
  • Koncepcja gry (131)
  • Pierwszy krok (131)
  • Programowanie duszków oraz sceny (131)
  • Punkt startowy (131)
  • Przyciąganie (132)
  • Podskok Giganta (133)
  • Przeszkody (133)
  • Przegrana (135)
  • Wygrana (135)
  • Zmiana stroju (136)
  • Koniec gry (136)
Rozdział 20. Obrona komputera (137)
  • Koncepcja gry (137)
  • Pierwszy krok (137)
  • Programowanie duszków oraz sceny (137)
  • Kod płyty DVD (137)
  • Skrypt duszka Wirusa (139)
  • Nadlatujące Wirusy (139)
  • Poruszanie się Wirusów (139)
  • Skrypt sceny (140)
  • Duszek Komputer (141)
  • Gigant (142)
  • Scena (142)
  • Ukrywanie Wirusa (143)
  • Rozbudowa gry (143)
  • Uruchomienie Antywirusa (144)
  • Ukrycie Antywirusa (144)
  • Zniszczenie Wirusów (144)
  • Koniec gry (145)
Rozdział 21. Zestrzel Gigabajta (146)
  • Koncepcja gry (146)
  • Pierwszy krok (146)
  • Programowanie duszków oraz sceny (146)
  • Zaprogramowanie Antywirusa (146)
  • Programowanie Złego Gigabajta (147)
  • Animowanie Gigabajta (148)
  • Duszek Blok (148)
  • Drugi skrypt duszka Bloku (149)
  • Duszek Wirus (149)
  • Przegrana (151)
  • Wygrana (151)
  • Koniec gry (152)
Rozdział 22. Zwalcz Wirusa (153)
  • Koncepcja gry (153)
  • Pierwszy krok (153)
  • Programowanie duszków oraz sceny (154)
  • Programowanie sceny (154)
  • Programowanie Wirusów (154)
  • Programowanie Wirusów - krok drugi (155)
  • Sprawdzenie, który Wirus został wylosowany (155)
  • Pokazanie się duszka Wirusa (155)
  • Chowanie się duszka Wirusa (156)
  • Uderzenie duszka Laptopa w duszka Wirusa (156)
  • Program dla Laptopa (160)
  • Sterowanie Laptopem (160)
  • Uderzenie (161)
  • Wygrana (162)

CZĘŚĆ IV. ODPOWIEDZI

Dodatek. Rozwiązania do gier (164)
  • Odpowiedzi do rozdziału 7., "Ruch" (164)
  • Odpowiedzi do rozdziału 8., "Wygląd" (165)
  • Odpowiedzi do rozdziału 10., "Pióro" (166)
  • Odpowiedzi do rozdziału 11., "Zmienne" (167)
  • Odpowiedzi do rozdziału 12., "Zdarzenia" (168)
  • Odpowiedzi do rozdziału 13., "Kontrola" (169)
  • Odpowiedzi do rozdziału 14., "Czujniki" (170)
  • Odpowiedzi do rozdziału 15., "Wyrażenia" (171)
  • Odpowiedzi do rozdziału 16., "Moje bloki" (172)

Książka - Autor Radosław Kulesza, Sebastian Langa, Dawid Leśniakiewicz, Piotr Pełka, Adrian Czechowski
Książka - ISBN 978-83-283-7215-3
Książka - Oprawa miękka
Książka - Wydawnictwo Helion SA

Wysyłka w dniu zamówienia

Zaksięgowanie wpłaty za zamówienie na naszym koncie w dzień roboczy do godziny 12:00 oznacza wysyłkę towaru jeszcze tego samego dnia! 

Czas realizacji płatności uzależniony jest od godzin sesji ELIXIR banków nadawcy i odbiorcy przelewu (więcej informacji na ten temat np. na stronie http://www.kiedy-przelew.pl/).

Darmowa wysyłka w Polsce już od 300 zł

Jeśli kwota do zapłaty za produkty przekroczy 300 zł dostawa gratis! Dotyczy zamówień opłaconych przed wysyłką. Zamówienia pobraniowe wysyłamy gratis od 500 zł.

Wysyłka na terenie Polski

Card image cap
Poczta Polska
  • Termin dostawy: 1-3 dni
  • Płatność z góry: od 9,90 zł
  • Płatność przy odbiorze: 17,90 zł
  • Ubezpieczenie: 1000 zł
Card image cap
Kurier GLS
  • Termin dostawy: 24h
  • Płatność z góry: od 14,90 zł
  • Płatność przy odbiorze: 22,90 zł
  • Ubezpieczenie: 6000 zł
Card image cap
Inpost Paczkomaty 24/7
  • Termin dostawy: 1-3 dni
  • Płatność z góry: od 12,90 zł
  • Ponad 11 000 Paczkomatów
  • Ubezpieczenie: 200 zł
Card image cap
Inpost Kurier
  • Termin dostawy: 24h
  • Płatność z góry: od 16,90 zł
  • Ubezpieczenie: do 100 000 zł
  • Dostawa pod wskazany adres

Wysyłka za granicę

Kurier GLS - strefa 1

Austria, Belgia, Chrowacja, Czechy, Dania, Niemcy, Holandia, Słowacja

  • Termin dostawy: 2-4 dni
  • Płatność z góry: 35 zł
Kurier GLS - strefa 2

Bułgaria, Estonia, Francja, Węgry, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Portugalia, Rumunia, San Marino, Słowenia

  • Termin dostawy: 2-5 dni
  • Płatność z góry: 50 zł
Kurier GLS - strefa 3

Finlandia, Grecja, Hiszpania, Irlandia, Liechtenstein, Serbia, Szwajcaria, Szwecja

  • Termin dostawy: 2-7 dni
  • Płatność z góry: 80 zł

Formy płatności

Card image cap
PayU
  • Płatność natychmiastowa. Twoja wpłata trafi na nasze kontro w ciągu kilku minut.

    W tym:
Card image cap
Przelewy24
  • Szybki przelew internetowy. Twoją wpłatę otrzymamy w ciągu kilku minut.

    W tym:
Card image cap
Przelew tradycyjny
  • Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas numer konta bankowego do dokonania przelewu.

    W zależności od banku Twoja wpłata dotrze do nas w ciągu 1-2 dni roboczych.
Card image cap
Pobranie
  • Za zakupy zapłacisz bezpośrednio przy odbiorze paczki. Pamiętaj o przygotowaniu odliczonej kwoty.

    Maksymalna wartość zamówienia płatnego za pobraniem to 6 000 zł.

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

BOTLAND B. DERKACZ SPÓŁKA JAWNA Opinie z ekomi-pl.com

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Raspberry Pi Zero W 512MB RAM - WiFi + BT 4.1

Popularny minikomputer Raspberry Pi w wersji miniaturowej. Ten model posiada procesor Broadcom BCM2835 1 GHz i 512 MB pamięci RAM. Płytkę wyposażono w: WiFi , Bluetooth,...
Indeks: RPI-08330
Indeks: RPI-08330
Dostępność produktu: grudzień / styczeń
Cena podstawowa 59,90 zł Cena 59,90 zł
  • Darmowa dostawa

Karta pamięci justPi microSD 32GB 100MB/s klasa 10 + system NOOBs dla Raspberry Pi 4B/3B+/3B/2B

Karta pamięci z oprogramowanie NOOBs, umożliwiającym instalację popularnych systemów operacyjnych dla najnowszego minikomputera Raspberry Pi 4B. Typ micro SD/SDHC. Produkt...
Indeks: RPI-14696
Indeks: RPI-14696
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 29,90 zł Cena 29,90 zł
  • Darmowa dostawa

Zasilacz Extreme microUSB + USB 5V/3,1A - do Raspberry Pi 3B+/3A+/3B/2B/Zero i LattePanda

Zasilacz z przewodem microUSB oraz gniazdem USB typ A. Napięcie wyjściowe wynosi 5 V , maksymalna wydajność to prądowa 3,1 A . Urządzenie może zasilać minikomputer...
Indeks: ZAS-04894
Indeks: ZAS-04894
Czas oczekiwania: ok. 10-30 dni
Cena podstawowa 27,90 zł Cena 27,90 zł
  • Darmowa dostawa

Mysz optyczna bezprzewodowa Saturn Esperanza EM120W - biała

Wygodna, bezprzewodowa, płaska mysz optyczna w kolorze białym do komputerów oraz Raspberry Pi. Pracuje w technologii 2,4 GHz z zasięgiem do 10 m.
Indeks: KAP-04313
Indeks: KAP-04313
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 24,90 zł Cena 24,90 zł
  • Darmowa dostawa

Filament Prusa PETG 1,75mm 1kg - Orange

Filament wykonany z PETG przez znaną w świecie druku 3D firmę Prusa Research. Materiał w kolorze pomarańczowym , wykonany z bardzo dużą dokładnością 0,02 mm. Średnica...
Indeks: PSA-15926
Indeks: PSA-15926
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 147,50 zł Cena 147,50 zł
  • Darmowa dostawa

ESP32 WiFi + BT 4.2- platforma z modułem ESP-WROOM-32 zgodny z ESP32-DevKit

Płytka ESP32-DevKitC  z wbudowanym modułem ESP-WROOM-32 . Moduł posiada wyprowadzenia w postaci goldpinów, raster 2,54 mm. Układ z rodziny ESP32 do komunikacji sieci WiFi w...
Indeks: MOD-08893
Indeks: MOD-08893
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 29,90 zł Cena 29,90 zł
  • Darmowa dostawa

Grove - moduł przekaźnika v1.2

Moduł przekaźnika z gniazdem Grove w wersji 1.2. Pozwala na sterowanie elementami wykonawczymi odcinając lub doprowadzając zasilanie. Do poprawnej pracy wymaga zasilania 5 V...
Indeks: SEE-11347
Indeks: SEE-11347
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 8,50 zł Cena 8,50 zł
  • Darmowa dostawa

Moduł przekaźnika Iduino - 1 kanał - styki 10A/250VAC - cewka 5V

Moduł wyposażony w przekaźnik JQC-3FF-S-Z z cewką zasilaną napięciem 5 V bez optycznej izolacji wejścia.  Układ pozwala na sterowanie elementami wykonawczymi przy pomocy portów...
Indeks: MOD-08228
Indeks: MOD-08228
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 6,90 zł Cena 6,90 zł
  • Darmowa dostawa

Moduł przekaźnika 1 kanał - styki 10A/250VAC - cewka 5V

Moduł wyposażony w przekaźnik JQC-3FF-S-Z z cewką zasilaną napięciem 5 V.  Układ pozwala na sterowanie elementami wykonawczymi przy pomocy portów mikrokontrolera lub dowolnego...
Indeks: MOD-08463
Indeks: MOD-08463
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 7,90 zł Cena 7,90 zł
  • Darmowa dostawa

HUB USB 2.0 AK219 3-portowy z czytnikiem kart pamięci

HUB pozwala na podłączenie trzech dodatkowych urządzeń do portu USB 2.0 oraz 1.1. Posiada czytnik kart pamięci SD, micro SD MS, M2 i innych. Urządzenie jest kompatybilne z...
Indeks: KAP-02159
Indeks: KAP-02159
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 21,90 zł Cena 18,62 zł
  • Darmowa dostawa
  • Obniżka
  • Promocja

Zestaw przewodów połączeniowych - żeńsko-żeńskie 20cm - 40szt.

Zestaw zawiera 40 szt. różnokolorowych przewodów połączeniowych o długości 20 cm zakończonych z obu stron złączem żeńskim na goldpin.
Indeks: KAB-01021
Indeks: KAB-01021
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 5,95 zł Cena 5,95 zł
  • Darmowa dostawa

Serwo Feetech FS90 - micro

Serwo typu micro. Zasilane napięciem z zakresu: od 4,8 V do 6 V. Prędkość: 0,10 s/60°. Moment: 1,3 kg*cm Wymiary: 23,2 x 12,5 x 22,0 mm Masa: 9 g
Indeks: FTC-09159
Indeks: FTC-09159
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 14,50 zł Cena 14,50 zł
  • Darmowa dostawa

Produkty z tej samej kategorii:

Mikrokontrolery AVR Język C Podstawy programowania wyd. II - M. Kardaś - twarda oprawa

Tytuł: Mikrokontrolery AVR Język C  Podstawy programowania wydanie II. Autor: Mirosław Kardaś. Wydawnictwo: Atnel. Do książki dostępne są przykładowe programy dostępne on-line.
Indeks: KSZ-01890
Indeks: KSZ-01890
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 126,00 zł Cena 126,00 zł
  • Darmowa dostawa

Kodowanie na dywanie 1 - Anna Świć

Książka Kodowanie na dywanie 1 to pierwsza część serii książek do nauki programowania dzieci od podstaw. Książka ma format A4, każdy rozdział to propozycja zabaw z...
Indeks: OZB-15879
Indeks: OZB-15879
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 19,99 zł Cena 19,99 zł
  • Darmowa dostawa

Programowanie z Ozobotem. Kolorowe kody - Dorota Kowalczyk

Przystępna publikacja Programowanie z Ozobotem. Kolorowe kody  to wprowadzenie do pracy z robotem edukacyjnym Ozobot . Tłumaczy przede wszystkim sposoby komunikacji z...
Indeks: KSZ-18491
Indeks: KSZ-18491
Cena podstawowa 33,90 zł Cena 33,90 zł
  • Darmowa dostawa

Język C. Pasja programowania mikrokontrolerów 8-bitowych - wydanie II - M. Kardaś - twarda oprawa

Tytuł: Język C. Pasja programowania mikrokontrolerów 8-bitowych. Autor: Mirosław Kardaś. Wydawnictwo: Atnel. Wydanie II poprawione w twardej oprawie.
Indeks: KSZ-03355
Indeks: KSZ-03355
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 134,50 zł Cena 134,50 zł
  • Darmowa dostawa

Edukacja wczesnoszkolna - część II - Anna Świć

Zestaw 70 stron materiałów ze scenariuszami lekcji do nauki programowania oraz gotowymi kartami ćwiczeń dla uczniów. Tematyka zgodna z podstawą programową nauczania...
Indeks: OZB-11828
Indeks: OZB-11828
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 49,99 zł Cena 49,99 zł
  • Darmowa dostawa

Kodowanie nie tylko na dywanie - Anna Świć

Książka posiada zbiór najbardziej lubianych przez dzieci aktywności okołoprogramistycznych, zawiera różne pomysły na zajęcia z wykorzystaniem aplikacji Scratch Junior oraz rady...
Indeks: OZB-15163
Indeks: OZB-15163
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 39,99 zł Cena 39,99 zł
  • Darmowa dostawa

Zestaw książek Kodowanie na dywanie - części I, II, III + Vademecum - Anna Świć

Zestaw czterech książek pt. "Kodowanie na dywanie" autorstwa Anny Świć, przeznaczonych dla dzieci szkół podstawowych.  Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem...
Indeks: OZB-15875
Indeks: OZB-15875
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 129,99 zł Cena 129,99 zł
  • Darmowa dostawa

Książka Kodowanie na dywanie. Vademecum - Anna Świć

Kodowanie na dywanie. Vademecum Anny Świć to baza wiedzy, która powinna znaleźć się w biblioteczce każdego zainteresowanego kodowaniem nauczyciela, edukatora i rodzica. Uczy...
Indeks: OZB-18502
Indeks: OZB-18502
Cena podstawowa 49,99 zł Cena 49,99 zł
  • Darmowa dostawa

Programowanie dla początkujących. Poznaj świat programowania! - Mark Lassoff

Wydawnictwo: Helion. Tłumaczenie: Piotr Rajca. Książka pokazuje podstawy programowania wykorzystując język Python .
Indeks: KSZ-07018
Indeks: KSZ-07018
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 17,90 zł Cena 17,90 zł
  • Darmowa dostawa

Edukacja wczesnoszkolna - część I - Anna Świć

Zestaw 100 stron materiałów ze scenariuszami lekcji do nauki programowania oraz gotowymi kartami ćwiczeń dla uczniów. Tematyka zgodna z podstawą programową nauczania...
Indeks: OZB-11827
Indeks: OZB-11827
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 49,99 zł Cena 49,99 zł
  • Darmowa dostawa

Edukacja przedszkolna - cześć I - Anna Świć

Zestaw 100 stron materiałów ze scenariuszami lekcji do nauki programowania oraz gotowymi kartami ćwiczeń dla uczniów. Tematyka zgodna z podstawą programową nauczania...
Indeks: OZB-11833
Indeks: OZB-11833
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 49,90 zł Cena 49,90 zł
  • Darmowa dostawa

JavaScript w praktyce. Stwórz twitterowego bota - L. Beiglhey

Tytuł: JavaScript w praktyce. Stwórz twitterowego bota, system sygnalizacyjny LED i inne projekty z użyciem Node.js i Raspberry Pi  Autor: Lynn Beiglhey. Wydawnictwo: Helion. 
Indeks: KSZ-14487
Indeks: KSZ-14487
Dostępny, wysyłka 24h!
(Sprawdź dostępność)
Cena podstawowa 22,11 zł Cena 22,11 zł
  • Darmowa dostawa