Kategorie

Kurs Fundamenty programowania w języku Swift - wersja ON-LINE Powiększ do pełnego rozmiaru

Dodaj do listy życzeń

Kurs Fundamenty programowania w języku Swift - wersja ON-LINE

Kurs On-Line przeznaczony jest dla osób, które chcą tworzyć aplikacje w języku Swift. Dzięki kursowi Fundamenty programowania w języku Swift staniesz się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Szkolenie zawiera wszystkie najważniejsze informacje, które przydadzą się podczas tworzenia aplikacji. Opanujesz bez problemu wszystko krok po kroku.

Więcej szczegółów

KRW-17724

Strefa kursów

Dodano produkt do koszyka

Dostępny, wysyłka 24h!

Cena: 99,00 zł

Opis produktu: Kurs Fundamenty programowania w języku Swift - wersja On-Line

Kurs On-Line przeznaczony jest dla osób, które chcą tworzyć aplikacje w języku Swift. Dzięki kursowi Fundamenty programowania w języku Swift staniesz się bardziej konkurencyjny na rynku pracy. Podczas kursu nauczysz się:

  • tworzyć graficzny interfejs użytkownika
  • instrukcji warunkowych
  • pętli oraz funkcji
  • pracować z podstawowymi typami zmiennych Swift 5
  • praktycznie wykorzystywać struktury oraz klasy
  • obsługiwać dźwięki w aplikacji
  • wykorzystywać dane GPS i lokalizacji
  • tworzyć aplikacje z wieloma widokami oraz przejściami

Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres

e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.

Kurs Fundamenty programowania w języku Swift

Język Swift jest to język programowania urządzeń z systemem macOS, iOS, iPadOS, Linux. Został stworzony przez Apple. Pozwala na tworzenie domknięć, iteratorów, interfejsów (protokołów), programowanie uogólnione i wiele innych. Polecamy zapoznać się także z kursem On-Line Swift od podstaw.

Wiedza teoretyczna i praktyczna

Szkolenie zawiera wszystkie najważniejsze informacje, które przydadzą się podczas tworzenia własnych aplikacji. Nie musisz posiadać dużej wiedzy na temat programowania, ponieważ w kursie tematy omawiane są od A do Z.

Kurs Fundamenty programowania w języku Swift

Schematy i techniki pracy

Opanujesz bez problemu wszystko, co powinien wiedzieć początkujący programista Swift. Najważniejsze koncepcje języka, typy zmiennych, funkcje, pętle, budowanie graficznych interfejsów użytkownika, korzystanie ze struktur, klas i wiele wiele więcej nauczysz się od samego początku do końca.

Kurs Fundamenty programowania w języku Swift

Jak osiągnąć sukces?

Znasz pewnie aplikacje stworzone wiele lat temu, z których sam dotąd korzystasz. Niektóre z nich zdobyły dużą popularność i cały czas cieszą się popularnością użytkowników. W trakcie kursu poznasz podstawowe założenia, które pomogą Ci tworzyć nowe aplikacje tak, aby stały się atrakcyjne dla Twoich klientów.

Kurs Fundamenty programowania w języku Swift

Informacje dodatkowe

Kurs opiera się na nauce języka Swift 5 w systemie iOS 13.5. Zawarte informacje przekazane są w sposób praktyczny, można je wykorzystać w swojej pracy i nie są w dużym stopniu zależne od wersji języka czy samego systemu iOS.

Spis treści

1. Wprowadzenie
  • Wstęp 00 m 41 s
  • Jak korzystać z materiałów? 00 m 51 s
2. Ustawienie środowiska i pierwsza aplikacja
  • Instalacja Xcode 01 m 40 s
  • Interfejs Xcode 09 m 21 s
  • Interfejs - Etykiety 02 m 29 s
  • Interfejs - Wprowadzanie tekstu oraz Przyciski 04 m 45 s
  • Przykładowy interfejs aplikacji 05 m 30 s
  • Interfejs - Wykrywanie naciskania 05 m 14 s
  • Aplikacja - konwersja wieku 10 m 40 s
3. Wprowadzenie do języka Swift 5
  • Playground 01 m 34 s
  • Podstawowe zmienne i komentarze 11 m 38 s
  • Funkcje podstawowych i typów zmiennych 17 m 01 s
  • Stałe 03 m 06 s
  • Operatory 16 m 16 s
  • Tablice 15 m 17 s
  • Słowniki 08 m 56 s
  • Instrukcje warunkowe 08 m 48 s
  • Pętle For 12 m 07 s
  • Pętle While 03 m 40 s
  • Funkcje 07 m 11 s
  • Struktury 05 m 37 s - zobacz darmową lekcję
  • Klasy 08 m 00 s
4. Podstawy tworzenia aplikacji
  • Navigation Bars 07 m 22 s - zobacz darmową lekcję
  • Aplikacja - stoper 16 m 57 s
  • Table Views 11 m 41 s
  • Aplikacja - tabele z czasem 15 m 02 s
  • Persistent Storage 08 m 18 s
  • Przejścia (Segues) 05 m 46 s
  • Kontrola działania klawiatury 06 m 38 s
  • Aplikacja - Lista Zadań 27 m 18 s
  • Dostęp do zawartości z sieci 12 m 02 s
  • Przetwarzanie łańcuchów 06 m 05 s
  • Aplikacja - Pogoda 26 m 31 s
  • Aplikacja - Pogoda API/JSON 22 m 07 s
5. Media
  • Praca z Obrazami 06 m 33 s - zobacz darmową lekcję
  • Animacje 11 m 57 s
  • Aplikacja - Kółko i Krzyżyk cz.I 21 m 13 s
  • Aplikacja - Kółko i Krzyżyk cz.II 11 m 24 s
  • Mapy 10 m 31 s
  • Odnośniki do map 13 m 41 s
  • Położenie użytkownika 15 m 22 s
  • Dźwięk 08 m 19 s
  • Aplikacja - Odtwarzanie Dźwięku 15 m 14 s
  • Przesuwanie i potrząsanie 09 m 57 s
  • Zakończenie 00 m 26 s

WYSYŁKA W DNIU ZAMÓWIENIA

Zaksięgowanie wpłaty za zamówienie na naszym koncie w dzień roboczy do godziny 12:00 oznacza wysyłkę towaru jeszcze tego samego dnia! 

 

Czas realizacji płatności uzależniony jest od godzin sesji ELIXIR banków nadawcy i odbiorcy przelewu (więcej informacji na ten temat np. na stronie http://www.kiedy-przelew.pl/).

 

Tabela przestawia dostępne formy wysyłki na terenie Polski

 

Przewoźnik

i regulamin

Płatność

z góry

Płatność

przy odbiorze

Termin

dostawy

Poczta Polska

regulamin usługi

od 9,90 zł17,90 zł1-3 dni

Kurier GLS

regulamin usługi

14,90 zł22,90 zł

1-2 dni

Paczkomaty 24/7 

regulamin usługi

od 12,90 zł-1-3 dni

Jeśli kwota do zapłaty za produkty przekroczy 300 zł

dostawa gratis!

 

  • Darmowa dostawa zamówień na kwotę powyżej 300 zł nie dotyczy paczek adresowanych poza granice Polski.
  • Darmowa dostawa nie obowiązuje podczas łączenia zamówień.
  • Termin dostawy liczony jest w dniach roboczych od daty wysyłki zamówienia.