Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi - wersja ON-LINE

Indeks: KRW-17516 EAN: 5904422345990

Kurs skierowany głównie do osób posiadających lub planujących założyć własną firmę. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na ostateczne decyzje zakupowe jest cena produktu lub usługi, założenie by cena była niższa u konkurencji, nie zawsze przełoży się na wysoką sprzedaż. Na tym kursie dowiesz się jakimi założeniami kierować się w trakcie określania cen w swoim biznesie.

Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi - wersja ON-LINE
119,00 zł
96,75 zł netto
Zapłać później
Producent: Strefa kursów

Opis produktu: Kurs Strategie cenowe - jak wyceniać produkty i usługi - wersja ON-LINE

Kurs skierowany głównie do osób posiadających lub planujących założyć własną firmę. Jednym z najważniejszych czynników wpływających na ostateczne decyzje zakupowe jest cena produktu lub usługi, założenie by cena była niższa u konkurencji, nie zawsze przełoży się na wysoką sprzedaż. Na tym kursie dowiesz się jakimi założeniami kierować się w trakcie określania cen w swoim biznesie. Szkolenie z zakresu strategii cenowych pozwoli Ci nauczyć się:

  • tworzenia skutecznych ofert cenowych
  • metod negocjowania i wyceny swojej pracy
  • umiejętnego wyceniania swoich produktów i usług
  • atrakcyjnego prezentowania ceny
  • reagowania w trudnych sytuacjach sprzedażowo-zakupowych
  • dopasowywania ceny do wizerunku marki
  • modyfikowania odbioru wysokości ceny przez klientów
  • przydatnych trików i sztuczek podczas prezentacji cen
Postrzeganie cen

Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.

Strategie rabatowe.

Postrzeganie cen przez potencjalnego klienta

Ustalenie ceny i sposób przedstawienia oferty to jedne z najistotniejszych czynników, jakie wpływają na ogólny odbiór oferowanego produktu. Odpowiednio dobrane ceny mogą poprawić wizerunek firmy w oczach klienta, dając klientowi poczucie znalezienia oferty dopasowanej idealnie pod niego, co w połączeniu z wysoką jakością oferowanego produktu pozwala zyskać klientów wysoko ceniących sobie oferowaną przez nas markę.

Przemyślane wykorzystanie rabatów

Dobrze zastosowana strategia rabatowa może skutecznie wpłynąć na sprzedaż naszych usług lub towarów, jednakże z rabatów należy korzystać z rozwagą i wcześniejszym planem. Nieodpowiednio wykorzystane obniżki mogą wręcz zniechęcić do zakupu oraz negatywnie wpłynąć na postrzeganie oferowanego produktu. W trakcie szkolenia dowiesz się kiedy i jak stosować rabaty by były najskuteczniejsze, w oparciu o tę wiedzę będziesz w stanie stworzyć własną strategię rabatową, odpowiednią dla twojej firmy, a także zmaksymalizować korzyści płynące z mechanizmu obniżek.

Jak skutecznie negocjować

Jeśli pracujesz w branży usług lub jesteś freelancerem, niejednokrotnie znajdziesz się w sytuacji, w której ostateczną cenę za wykonanie pracy trzeba będzie uzgodnić indywidualnie z klientem. Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne pozwolą Ci uzyskać możliwie największe zyski, a jednocześnie nie psując dobrego wizerunku firmy. W trakcie kursu zyskasz również wiedzę pozwalającą Ci odpowiednio przeanalizować sytuacje, w której się znajdujesz i określić czy w danym przypadku należy stanowczo trzymać się przy swoim stanowisku, czy lepiej ustąpić, a może pójść na kompromis.

Sztuka negocjacji
Techniki cenowe

Wykorzystanie technik cenowych

Szkolenie poza wskazówkami jak wycenić nasz produkt, zawiera również istotne informacje jak najwłaściwiej zaprezentować swoją ofertę, tak by całość była zgodna z wizerunkiem marki i produktu. Nauczysz się jak za pomocą technik wizualnych zwrócić uwagę klienta na kluczowe pozycje w ofercie i przedstawić ceny w taki sposób, by zmaksymalizować szansę na zakup. Na lekcjach dowiesz się również jak reagować na sugestie klientów odnośnie cen, a także jak prowadzić takie rozmowy.

Spis treści

1. Wprowadzenie
  • Wstęp 00 m 58 s
  • Jak korzystać z materiałów? 01 m 47 s
  • Psychologia ceny: podstawowe zagadnienia 14 m 30 s
  • Ogólne zasady ustalania cen 10 m 34 s
  • Ustalanie punktu wyjściowego ceny 14 m 28 s
  • Rodzaje produktów 13 m 36 s
  • Elastyczność cenowa popytu 05 m 36 s
2. Ustalanie ceny
  • Cena luksusowa 13 m 40 s
  • Dopasowanie ceny do klienta 11 m 52 s
  • Produkt-przynęta i usługa-przynęta 07 m 05 s - zobacz darmową lekcję
  • Łatwość przetwarzania 08 m 13 s
  • Sprzedaż w pakietach: produkty 11 m 31 s
  • Sprzedaż w pakietach: usługi 08 m 07 s
3. Jak przedstawić cenę klientowi
  • Heurystyka kotwiczenia i dostępności-teoria 09 m 06 s
  • Kotwiczenie - zastosowanie w praktyce 13 m 26 s
  • Gdzie umieścić cenę? 09 m 37 s
  • Sortowanie cen 07 m 09 s
  • Style cenowe 09 m 25 s
  • Początek i koniec ceny 07 m 51 s
  • Zapis ceny 07 m 06 s
4. Łagodzenie bólu związanego z płaceniem
  • Przedstawienie ekwiwalentu ceny 06 m 39 s
  • Czas płatności 07 m 45 s
  • Rozbijanie płatności 06 m 17 s
  • Model subskrypcyjny 14 m 52 s
5. Udzielanie rabatów i promocje cenowe
  • Czas promocji 06 m 22 s
  • Przedmiot i zakres promocji 06 m 32 s
  • Wielkość promocji 04 m 32 s - zobacz darmową lekcję
  • Prezentowanie ceny promocyjnej 07 m 41 s
6. Negocjacje cen
  • Wprowadzenie do negocjacji 14 m 09 s
  • Nastawienie do negocjacji 10 m 00 s
  • Przygotowanie negocjacji 10 m 27 s
  • Początek negocjacji 10 m 41 s
  • Przeprowadzanie negocjacji 14 m 39 s
  • Zakończenie negocjacji 11 m 51 s
  • Reagowanie na oferty oponenta 06 m 11 s - zobacz darmową lekcję
  • Po negocjacjach 05 m 13 s
7. Reagowanie w sytuacjach szczególnych
  • Jak podnosić ceny? 14 m 46 s
  • Komunikacja z klientem na temat ceny 13 m 33 s
  • Obsługa posprzedażowa 13 m 31 s
  • Zakończenie 00 m 56 s
Szerokość opakowania 0.1 cm
Wysokość opakowania 0.1 cm
Głębokość opakowania 0.1 cm
Masa opakowania 0.1 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: