• EOL

Kurs wideo C Sharp - programowanie obiektowe - produkt wycofany

Indeks: KRW-13169

Kurs przeznaczony jest dla osób, które znają już podstawy języka C#. To doskonały wybór dla każdego programisty, który chciałby zostać deweloperem. Obiektowe podejście jest przydatne przy pisaniu aplikacji desktopowych, webowych, mobilnych, gier czy jakichkolwiek innych. Wersja elektroniczna ON-LINE.

Kurs wideo C Sharp - programowanie obiektowe - produkt wycofany
119,00 zł
96,75 zł netto
Zapłać później
Produkt został zastąpiony innym
Producent: Strefa kursów

Uwaga!

Sprzedaż produktu została zakończona. Sprawdź inne w tej kategorii.

Opis produktu Kurs wideo C Sharp - programowanie obiektowe - wersja ON-LINE

Obiektowe podejście do języka C# jest konieczne dla przyszłego dewelopera - bez znaczenia jaki tym aplikacji tworzysz, desktopowe, webowe, mobilne czy gry, znajomość aspektów obiektowych będzie niezbędna. Po opanowaniu podstaw C#, następnym krokiem jest zdobycie wiedzy, która da znaczące korzyści w przyszłości.

Czego nauczysz się z tym kursem?

  • Jak pracować z klasami i interfejsami
  • Wykorzystywania jednego kodu wiele razy w różnych aplikacjach
  • Definiowania oraz implementowania interfejsów
  • Wykorzystywanie dostarczonych wymagań do projektowania klas
  • Budowy komponentów
  • Wykorzystywania rozszerzenia klasy do zmiany zachowania
  • Używania testów jednostkowych 
  • Wykorzystywania polimorfizmu i enkaspulacji w praktyce

 

Wybierając ten kurs, dowiesz się znacznie więcej!

Uwaga!

Instrukcję pobrania oraz kod otrzymasz od nas na podany podczas składania zamówienia adres

e-mail najpóźniej w następnym dniu roboczym po otrzymaniu wpłaty.

 

Fundamenty obiektowego C#

Kurs dostarcza niezbędną wiedzę na temat kluczowych apektów języka C#. Pomaga w zrozumieniu najważniejszych koncepcji i pokazuje jak wykorzystać je w praktyce. Dzięki temu, w niedługim czasie zrozumiesz tajniki obiektowości języka.

 

kurs programowania C#

Od wymagań do działającego kodu

Kurs pokazuje krok po kroku cały proces pisania programu w sposób obiektowy. Pokazuje jak dobrze zdefiniować klasy, jakie warunki powinny spełniać oraz jakie powinny być relacje między nimi oraz jak wszystkie te zasady zastosować w prawidłowym kodzie programu.

kurs wideo podgląd

 

Praktyka

Kurs uczy teorii i praktyki - pokazuje ważne pojęcia oraz pomaga w zdobyciu praktycznych umiejętności. Skupia się na odpowiednim podejściu i rozwiązaniu najczęstszych problemów. Dzięki niemu będziesz umiał bez skrępowania pracować w obiektowym kodzie C# i brać udział w dowolnym projekcie.

 

C# programowanie obiektowe

Złożone tematy w prosty sposób

Ten kurs pozwoli Ci raz na zawsze rozwiać wątpliwości dotyczące najważniejszych aspektów obiektowości w C#. Dzięki niemu dogłębnie zrozumiesz na czym polega poliformizm, enkapsulacja czy abstrakcja. Autor w prosty sposób wyjaśni Ci także jak w praktyce korzystać z kluczowych mechanizmów obiektowego C#: klas, interfejsów, metod oraz wielu innych ważnych rzeczy.

Autor dokładnie omawia zagadnienia poliformizmu, enkapsulacji czy abstrakcji, dzięki czemu pomaga w rozwianiu wątpliwości, które dotyczą najważnejszych aspektów programowania obiektowego w języku C#. Kurs w prosty sposób pokazuje jak praktycznie wykorzystywać interfejsy, klasy oraz inne elementy mechanizmów obiektowości języka. 

Kurs wideo C#

Co jeszcze warto wiedzieć?

Do rozpoczęcia nauki wystarczające będą podstawy programowania w języku C#. Niezbędna jest znajomość pojęć takich jak: klasa, interfejs, metoda oraz kolekcja. Dla osób nie mających wcześniej styczności z tym językiem polecamy szkolenie: Fundamenty programowania w języku C#.

 

 Spis treści

Programowanie obiektowe Wprowadzenie

  • Wprowadzenie 02m 53s
  • Obiekt != Klasa 11m 47s
  • Czym jest programowanie obiektowe 04m 34s
  • Konspekt szkolenia 04m 40s
  • Materiały do kursu 01m 36s

 

Identyfikacja klas na podstawie wymagań

  • Identyfikacja klas z wymagań 02m 26s
  • Analiza problemu biznesowego 03m 41s
  • Zaczynamy od rzeczowników 01m 59s
  • Definiujemy członków 08m 50s
  • Abstrakcja 03m 53s
  • Enkapsulacja 05m 51s
  • Podsumowanie 02m 27s

 

 Budowanie klasy

  • Budowanie klasy 01m 01s
  • Warstwy aplikacji 04m 23s
  • Budowanie komponentu BLL 02m 49s
  • Budowanie klasy - właściwości 15m 15s
  • Testowanie klasy 14m 38s
  • Nieprawidłowe warunki 08m 31s
  • Praca z obiektami 11m 19s
  • Podsumowanie 04m 28s

 

Budowanie klasy - metody

  • Wprowadzenie 01m 46s
  • Budowanie klasy - metody 14m 32s
  • Warunki 05m 55s
  • Budowanie klasy - konstruktory 07m 13s
  • Klasa Produkt 09m 28s
  • Klasa Zamówienie 06m 49s
  • Klasa Pozycja Zamówienia 04m 16s
  • Podsumowanie 02m 24s

 

Rozdzielanie obowiązków

  • Oddzielne obowiązki 06m 40s
  • Przeglądanie diagramu klas 05m 22s
  • Klasa Adres 04m 14s
  • Klient Repozytorium 08m 53s
  • Klient Repozytorium Test 09m 55s
  • Produkt Repozytorium 04m 13s
  • Produkt Repozytorium Test 05m 23s
  • Zamówienie Repozytorium 04m 36s
  • Zamówienie Repozytorium Test 05m 01s
  • Podsumowanie 03m 14s


Nawiązanie relacji

  • Nawiązywanie relacji 04m 13s
  • Definiowanie relacji 03m 26s
  • Rodzaje relacji 03m 07s
  • Współpraca 03m 47s
  • Kompozycja 02m 05s
  • Kompozycja - referencje 06m 59s
  • Repozytorium Adresu 13m 34s
  • Testy jednostkowe 06m 41s
  • Kompozycja - Id 09m 46s
  • Budowanie klas o jednym celu 14m 50s
  • Kolejne testy jednostkowe 09m 23s
  • Dziedziczenie 07m 32s
  • Podsumowanie 05m 28s

 

Ponowne użycie

  • Ponowne użycie 06m 55s
  • Techniki ponownego użycia 02m 35s
  • Klasa Object .NET 13m 44s
  • Nadpisywanie funkcjonalności klasy bazowej 06m 40s
  • Polymorphism 03m 10s
  • Budowanie klasy bazowej 17m 26s
  • Metoda zapisz 09m 26s
  • Podsumowanie 04m 53s

 

 Budowanie komponentów

  • Komponenty - wprowadzenie 06m 18s
  • Budowanie komponentu 11m 54s
  • Testowanie komponentu 11m 05s
  • Używanie komponentu 03m 51s
  • Klasy statyczne 06m 15s
  • Metody rozszerzeń 08m 00s
  • Metoda statyczna a Metoda rozszerzania 01m 50s
  • Podsumowanie 02m 34s

 

Zrozumienie interfejsów

  • Interfejsy 07m 19s
  • Interfejsy .NET 03m 58s
  • Logowanie 12m 59s
  • Definiowanie interfejsu 04m 06s
  • Implementacja interfejsu 07m 39s
  • Polimorfizm oparty na interfejsie 05m 12s
  • Polimorfizm oparty na interfejsie - testy 13m 25s
  • Podsumowanie 03m 14s
  • Zakończenie 00m 35s
Szerokość opakowania 0.001 cm
Wysokość opakowania 0.001 cm
Głębokość opakowania 0.001 cm
Masa opakowania 0.001 kg

Jako pierwszy zadaj pytanie dotyczące tego produktu!

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Produkty z tej samej kategorii: